Dag 15. 🇨🇵 ➡️ 🇳🇱

15 augustus 2021 - Drunen, Nederland

Vandaag rijden we terug naar Nederland! We staan op tijd op en ontbijten bij het hotel. Lekker, even een keertje geen supermarkt hoeven opzoeken of water te koken. Het staat allemaal al klaar. 😊

Om 9.00 uur rijden we weg van de parkeerplaats. Als we netjes rijden kan de tank nog mee tot Luxemburg, scheelt toch weer! Niels rijdt vandaag en het is goed te doen op de weg gelukkig. Even een spannend momentje wanneer de auto al een tijd voor Luxemburg stopt met aangeven hoeveel kilometer we nog kunnen maar we redden het tot de pomp! Tanken voor €1,35 per liter, de moeite! Scheelt 40ct de liter met Nederland, ongekend! Daarna een korte twijfel, rijden we via Limburg of Brussel? Brussel moet 20 minuten sneller zijn en Simone wil nu toch wel graag naar huis dus het wordt Brussel! 🇧🇪

Om 13.15 uur rijden we Drunen binnen 🥳 Het was een prachtige, leuke en gezellige vakantie maar voor nu eindelijk weer lekker met de Nala kroelen en een flinke was draaien! We hebben alleen al om de campings te bereiken meer dan 3200 km gereden, de Cactus heeft het goed gedaan!

Bedankt voor het leven van onze blogs en het volgen van ons avontuur!

Tot de volgende.. 🤌🏻

🙋🏼🙋🏼‍♀️

1. Monique:
    15 augustus 2021
    Fijn dat jullie genoten hebben en ik wacht op de volgende belevenissen 😊