Dag 14. πŸ•πŸš™πŸ‡¨πŸ‡΅

14 augustus 2021 - Nancy, Frankrijk

Zo! Op tijd opgestaan vandaag want de terugreis gaat beginnen. We hebben een hotel geboekt in Nancy, dat is ongeveer 7 uur rijden. Tegelijk met de buren pakken we alles in, zij gaan nog een weekje van de zon genieten. β˜€οΈ Ongekend hoe we zonder te boeken van te voren deze plekken naast elkaar hebben gefixt!
Maar helaas komt aan al het goede een eind. We leveren onze bandjes in en nemen afscheid. Rond 10.00 uur begint de lange reis.

In het begin hebben we hier en daar wat langzaamrijdend verkeer maar als we na 1,5 uur op de snelweg zitten gaat het al vlotter. Niels doet onderweg nog even een dutje en rond half 2 maken we even stop om te ontbijten/lunchen. πŸ”πŸŸ

Daarna rijden we de laatste uren aan een stuk door en rond 18.00 uur ploffen we tevreden neer in de hotelkamer. Even opfrissen!
Wanneer het voetballen begint gaat Niels avondeten scoren. Daarna op tijd slapen. Morgen de laatste 4,5 uur rijden en dan zit de roadtrip met verrassende wending en bestemming er echt op! β˜€οΈ