Dag 12. Anduse!

12 augustus 2021 - Anduze, Frankrijk

Zoo, goed geregeld Barend! We hebben gisteren een camping geboekt bij Anduse waar vrienden ook t/m zaterdag verblijven. Gezellig! ๐Ÿ˜„
We staan op tijd op, ontbijt bestaat uit een gekookt eitje en stokbrood. Kunnen we wel aan wennen! Daarna wordt as usual alles zeer snel en efficiรซnt in de Citroรซn gepakt. ๐Ÿš™ Als laatste de tent er bij, zwemkleding hebben we al aan en de handdoeken bovenop. Het is maar 1,5 uur rijden maar het is bloedje heet. ๐Ÿฅต
De temperaturen lopen op tot 38 graden, dus straks snel ergens het water in!

We scheuren weer door de bergen en rond 12 uur komen we bij de camping aan. ๐ŸŽ We zetten het kamp op en gaan daarna gezellig met zn allen zwemmen in de rivier. Er zijn grote rotsen waar we vanaf kunnen springen en het water is heerlijk! Lekker verkoelend maar niet zo koud als in de meren/rivieren die we hiervoor hadden. ๐Ÿคฉ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Daarna even boodschappen doen voor de barbecue en de avond. Echt relaxt dat we zo'n grote koelbox mochten lenen, past kei veel in! We eten gezellig samen, barbecue gaat er wel in!ย De heren gaan met de drone vliegen (er staat hier een hele mooie brug/boog) en de dames gaan een ommetje maken.
Daarna bij kaarslicht gezellig ouwehoeren tot we de eerste druppels voelen. Toch nog regen vannacht! Maar alles staat prima stevig en anders lezen jullie dat morgen wel weer. ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜‚

Fotoโ€™s

1. Nathalie:
    13 augustus 2021
    Lekker genieten! Klinkt goed en wat een temperatuur zeg.