Dag 13. Anduse 2.0! β˜€οΈπŸ₯΅πŸ•

13 augustus 2021 - Anduze, Frankrijk

Vandaag maar een kort stukje, we hebben namelijk heerlijk gerelaxt!

Simone ging al vroeg hardlopen en daarna even boodschappen doen. Lekker ontbijtje, toen beide een boekje gelezen bij de tent. β˜€οΈ
De temperatuur liep flink op dus in de middag hebben we met zn allen gezwommen in de rivier. Deze stond al weer wat lager dan gisteren, zo warm! Gelukkig was het nog diep genoeg om ons ding te doen! Lekker gesnorkeld en van rotsen gesprongen en natuurlijk in de zon gelegen. β˜€οΈπŸ–

Daarna hebben we regenwormen gespeeld, paar potjes gekaartΒ en een potje jathzee mocht natuurlijk ook niet ontbreken!

Vervolgens hebben we heerlijk in het restaurant gegeten, vooral het ijsje was erg welkom!🀩 En alsof het nog niet warm genoeg was hebben we daarna nog badminton gespeeld tot het te donker werd. Niels heeft Simone nog verslagen met tafeltennis, hoe dat kwam daar zijn de meningen over verdeeld.. 😏

Als laatste een drankje bij kaarslicht, morgen rijden we richting het noorden en scheiden onze wegen weer. En ja, morgen beginnen we officieel aan de terugreis! πŸ‡¨πŸ‡΅πŸ₯²